Loading...

Bagaimana Mendapatkan Free Membership Shaklee?

Tawarah Hebat sempena Cuti Sekolah Kembali lagi !!!! Saya nak bagi sesiapa yg berminat untuk dapatkan ke 4 tawaran di atas dengan pem...

BAGAIMANA UNTUK MENJADI AHLI SHAKLEE
Tawarah Hebat sempena Cuti Sekolah Kembali lagi !!!!
Saya nak bagi sesiapa yg berminat untuk dapatkan ke 4 tawaran di atas dengan pembelian produk Shaklee dari saya..

Bagaimana untuk mendapatkannya????
Haaa....cepat pm saya di fb page Mamaharraz Shaklee Atau call/sms/wassap di nombor 013-9737535
Saya akan terangkan kepada anda yang serious untuk dapatkan tawaran di atas..
1.Nak free membership Shaklee untuk seumur hidup??(worth rm 65 + 10)
2. Nak Free Shipping untuk dapatkan produk Shaklee anda? (worth rm 10 semenanjung dn rm 20 for s/s)
3.Nak Free delivery terus ke depan pintu rumah anda????
4.Nak free gift dr pihak saya????
Bolehhhh jer...saya memang nak bagi semua...Tapi..anda kena la pm or cal or sms or wassap saya...kita sembang2 dulu naaa...
*Tawaran ini adalah bersifat individu iaitu dr saya sendiri dan tiada kaitan dgn pihak lain.Harap Maklum*



------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda :  Nurhadira Bt Shokri
Pengedar Sah Shaklee Balik Pulau , Teluk Kumbar & Bayan Lepas Penang
Shaklee ID [ No : 1105799]
Contact No : 013 5328218
Email :  nurhadirashokri@gmail.com
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita

✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1105799 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓
Free Membership 2332702800204896973

Catat Ulasan

emo-but-icon

Laman utama item

Chat

Pengikut

Join Shaklee

Popular Posts

Arkib Blog

Random Posts