Loading...

Set Bajet Ibu Menyusu Dan Kurus SET SLIMMING IBU MENYUSU  mmg sesuai untuk ibu yg ingin kurus dan untuk memperbanyakkan susu badan...

Set Bajet Ibu Menyusu Dan Kurus

MILK BOOSTER

SET SLIMMING IBU MENYUSU mmg sesuai untuk ibu yg ingin kurus dan untuk memperbanyakkan susu badan..

Selepas melahirkan bayi, kebanyakkan wanita mengalami masalah untuk menurunkan berat badan kepada berat asal. Faktor seperti kurangnya penjagaan dari sudut makanan dan gaya hidup yang tidak sihat menyukarkan lagi keadaan. Lantas, dengan niat untuk kembali langsing, mereka tercari-cari produk untuk menguruskan badan yang boleh didapati dengan mudah di pasaran. Namun sejauh manakah ianya berkesan untuk digunakan atau yang lebih penting lagi, adakah ianya benar-benar SELAMAT untuk pengguna ? Lebih-lebih lagi kepada ibu yg menyusu bayi. Ini berikutan, kebanyakkan produk untuk kurus bukan sahaja melibatkan bahan-bahan yang tidak sesuai malah turut menjejaskan penghasilan susu badan.

Nak tahu bagaimana ESP dpt membantu??


  • Memberikan rasa kenyang yang lebih lama.Pengambilan ESP dapat membantu saya menjaga nafsu makan dan mengelakan makanan ringan yang tak berkhasiat
  • membantu membakar kalori sebanyank 35%dan membantu menjaga otot bagi menghalang semula berat naik dengan mudah
  • mempercepatkan penghasilan susu dan memekatkan susu ibu.ni la paling saya suka..hadiah untuk si manja ibu.
  • ESP juga dapat mencantikan kulit,kulit sentiasa lembap dan tak kering,menghilangkan parut dan menganjalkan payudara
Apa lagi yang menyebabkan penurunan berat badan??sudah tentulah Lecithin/Omega Guard dan Alfalfa Lecithin/Omega Guard berfngsi memecahkan lemak dan sebagai pelarut kolestrol dalam lemak2 tepu yang lain. 

  • Lecithin menyebabkan lemak terapung dalam darah dan seterusnya mencegah lemak melekat pada dinding membrane. Lecithin tidak boleh dihasilkan oleh badan tapi badan kita amat memerlukan Lecithin.
  • Alfalfa merupakan Agen penyahtoksik. Jadi Alfalfa membantu membuang lemak yang telah dipecahkan oleh Lecithin.Selain itu alfalfa juga merupakan 'milkbooster' shaklee..Tidak hairan lah lps je mkn alfalfa dlm tempoh dua jam breast terasa berat dan penuh je..Dengan mengambil ketiga-tiga produk ini secara konsisten,membantu saya menyingkirkan lemak2 tepu yang selama ini di bela dan degil untuk dibuang.
  • Fakta menarik tentang Omega; Omega Guard mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis Asid Lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA. EPA menyihatkan jantung & sendi, manakala DHA penting bagi perkembangan & fungsi otak. OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari 3 molekul yang memekatkan Asid Lemak Omega-3 yang bermanfaat & semulajadi, di samping menyingkirkan bahan merbahaya seperti plumbum & merkuri yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.
Bagi yang tertanya2 apakah persamaan Omega dan Lecithin Adalah: 
  1. Omega dan Lecithin adalah dua jenis supplement yang dikenali sebagai fat emulsifier. Ia membantu memecahkan lemak di dalam badan kita. Namun lemak yang dimaksudkan bukan lemak yang ada sejak lahir.
  2. Membantu meningkatkan HDL [high density lipid] dan ini membantu kita atasi masalah kolestrol.
  3. Menguatkan daya ingatan kerana cholin dalam lecithin adalah makanan otak dan omega -3 dalam omega adalah penting bagi perkembangan & Fungsi otak
dan jika ditanya perbezaan antara Omega & Lecitin? maka jawapannya cukup mudah iaitu Lecithin lebih murah berbanding Omega. Tetapi, Omega lebih cepat menunjukkan kesannya berbanding lecitin, ibarat kereta Honda dan kereta Kancil..yang mana lebih laju..kann? Pilihan ditangan anda dan keperluan individu adalah berbeza..nak lecithin ke..nak omega kee..atau nak kedua2nya..?
jadi, pilihan sentiasa ada, buatlah pilihan yang bijak.

KENAPA OMEGA & LECITHIN JADI PILIHAN RAMAI?

  • Sebabnya tugas utama Lecithin ialah memecahkan lemak-lemak yang tidak diperlukan badan. Termasuklah lemak-lemak yang tersembunyi..(^-^). 
  • Lecithin juga membantu menguatkan daya ingatan kerana Lecithin mengandungi cholin-makanan untuk otak. SESUAI UNTUK MEREKA YANG BERGELAR PELAJAR! 
  • Lecithin membantu mengelakkan clog duct bagi ibu-ibu menyusu, melawaskan sertamelancarkan pembuangan dan cantikkan rambut.
Testimoni

Saya ingin kongsi pengalaman saya mengambil set slimming shaklee for bf momies, ESP + ALFAFA + LECITHIN. Saya mula ambil set ni mac 2013. Alhamdulillah dalam tempoh 3 bulan berat badan saya turun sebanyak 2kg. 2kg mungkin nampak sedikit tapi kepuasannya saya rasa badan lebih ringan, lebih sihat dan pakaian yg dulu ketat saya boleh pakai balik... Bukan saja berat badan turun ESP sebagai milkbooster menjadikan susu saya lebih pekat. Sebelum ini juga saya mengalami masalah keputihan, alhamdulillah pengambilan Alfafa mengatasi masalah keputihan saya. Kalau dulu saya menggunakan pantyliner kerana tidak selesa akibat keputihan, sekarang alhamduliilah tanpa pantyliner saya selesa, tak perlu lagi memikirkan masalah keputihan. Lecithin pula membantu sayamelancarkan pembuangan air besar. Saya tak konsisten mengambil set ini, maksudnya kdg2 saya terlupa untuk makan set ini pada waktu malam, dan itu pun dah menunjukkan penurunan berat badan sebanyak 2kg. Bayangkan kalau setiap hari saya didiplinkan diri untuk mengambil set ini seperti yg dinasihatkan pasti penurunan berat badan lagi banyak..

Testimoni

Alhamdulillah..setelah menggunakan esp+alfafa+lecithin selama 2minggu... sekarang perubahan ini lah yg berlaku kepada diri saya... bukan sahaja berat semakin berkurangtetapi kulit juga menjadi lembut dan halus..bekas2 jerawat pun dah semakin hilang...alhamdulillah susu badan sy pun bertambah bnyak..anak sy pun kurang ragam...macam tak percaya tapi ni la kenyataan.

Testimoni

Salam..jika sebelum ni share set berpantang sekarang kita nak share lak set slimming..superb kn..kite xpenah sangka yg kite akan boleh turunkan berat kite balik...20kg!!!MEMEY TERBAIK!!! Kite consume amek ESP+ALFAFA+LECITHIN.... kite teruja laaa... dah la berta turun, lebih dari zaman preggy, susu pun meriah..kulit pun cantek... SHAKLEE MMG BEST!!!!

Testimoni auni

Salam semua.. saya menggunakan set bf Alfafa+lecithin+ESP. Saya mula menggunakan sejak bulan Januari 2013 hingga kini. Dengan semangat nak kuruskan berat badan sertapemakanan secara konsisten saya telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 14kg, banyakkan!! Sekarang sy masih berusaha untuk turunkan berat impian saya. Hanya 2bulan lebih je sy menggunakan produk shaklee.. selain itu keputihan sy berkurangan,badan lebih cergas.. kerana sebelum ini sy penat sangat2 kerana bekerja tidak tentu masa dan balik menguruskan ank2, rumah dan lain2 lg....


Testimoni Kak Dah


hai salam, sblm ni kakdah dh biasa mkn esp sejak menyusu ank pertama. cuma ni first time mkn skl ngan alfalfa. mmg mkn shaklee kena minum byk air. tp kadang terlupa jgk. kena sakit kepala teruk, bibir kering nk minum air xlalu dh time tu..bila mkn shaklee ni k.dah beringat skt minum air masak byk.tp k.dah bkn jenis mkn regular ikut time, evrydy tp suka hati...sbb klu minum 3kali stp hr k.dah cepat jemu...sehari sekali kadang selang sehari...ikut suka hati...hihihi sbb tu esp k.dah lmbt abis kot...tp susu alhamdulillah ok pam stp hr dpt 13-15oz / 3session..cukup la utk ank k.dah ni. stock susu beku xbyk tp cukup klu nk tggl dia 4hr 4mlm...selalu k.dah budget mcm tu je...


Berminat dengan set slimming ibu menyusu yg banyak membantu pada ibu-ibu yg mengalami masalah berat badan..jgn risau set ni akan membantu anda untuk kurus sekali dengan untuk memperbanyakkan susu badan...

✔ DIJAMIN HALAL & DILULUSKAN KKM
✔ TIADA KESAN SAMPINGAN
✔ SERVIS PANTAS 



------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda :  Nurhadira Bt Shokri
Pengedar Sah Shaklee Balik Pulau , Teluk Kumbar & Bayan Lepas Penang
Shaklee ID [ No : 1105799]
Contact No : 013 5328218
Email :  nurhadirashokri@gmail.com
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita

✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1105799 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓
set menyusu 2812318243979445185

Catat Ulasan

emo-but-icon

Laman utama item

Chat

Pengikut

Join Shaklee

Popular Posts

Arkib Blog

Random Posts