Loading...

Testimoni Darah Tinggi berkurang dgn amalkan Vivix+Omega+ Garlic

Kepakaran saya adalah dalam bidang meningkatkan nilai kehidupan, manfaat kesihatan & menambahkan pendapatan orang lain d...




Kepakaran saya adalah dalam bidang meningkatkan nilai kehidupan, manfaat kesihatan & menambahkan pendapatan orang lain dalam menjadi Pakar Perunding Vitamin Semulajadi..
Anda nak saya belikan Vitamin Pilihan Ramai ini?? Boleh jer...● Wassap 012 981 0656 ●
Saya sedia membantu anda menjadi perunding Vitamin Semulajadi ini..
♥ Terbukti Berkesan
♥ Halal
♥ Diluluskan KKM
♥ Mesra Alam
Jom sama2 beringat...Untuk Anda Yang Pentingkan Kesihatan Tubuh Badan...Sihat Anda..Sihatlah Keluarga..


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
vivix 6838850800169283340

Catat Ulasan

emo-but-icon

Laman utama item

Chat

Pengikut

Join Shaklee

Popular Posts

Random Posts