Loading...

Set Bersalin Moden Shaklee

□ Cadangan Vitamin untuk :~ Gout □ Anda nak saya belikan Vitamin Pilihan Ramai & Mendapat Tips Pemakanan Vitamin secar...


□ Cadangan Vitamin untuk :~ Gout □
Anda nak saya belikan Vitamin Pilihan Ramai & Mendapat Tips Pemakanan Vitamin secara Eksklusif ??
Boleh jer...● Wassap 012 9810656 ●
Saya sedia membantu anda menjadi Perunding Vitamin Semulajadi ini..
♥ Terbukti Berkesan
♥ Halal
♥ Diluluskan KKM
♥ Mesra Alam
Jom sama2 beringat...Untuk Anda Yang Pentingkan Kesihatan Tubuh Badan...Sihat Anda..Sihatlah Keluarga..
■ Saya tolong belikan...Jangan Risau...Postage terus ke depan pintu rumah Anda..
■ Kalau nak saya Daftarkan anda menjadi Ahli Shaklee pun boleh. Rm65 shj seumur hidup. So that anda akan menerima pelbagai manfaat dr Vitamin Shaklee ini..



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Set Bersalin 2102111556141749388

Catat Ulasan

emo-but-icon

Laman utama item

Chat

Pengikut

Join Shaklee

Popular Posts

Random Posts