Loading...

Pendaftaran Ahli

Sapa nak saya daftarkan Keahlian Shaklee anda? RM 65 seumur hidup. Postage Beg Rm 10 (sem) , Rm 20 (s/s) ■ HANYA PENUHKAN ...


Sapa nak saya daftarkan Keahlian Shaklee anda?
RM 65 seumur hidup.
Postage Beg Rm 10 (sem) , Rm 20 (s/s)
■ HANYA PENUHKAN DETAIL DIBAWAH DAN PM DI INBOX SAYA ■
Nama Penuh :
No Kad Pengenalan :
Nama Pasangan :
No K/P Pasangan :
Alamat :
Email :
No Telefon:
No Akaun Maybank(untuk bonus) :
Cawangan Maybank :
Kalau xde maybank, akaun bank lain pun boleh :
★★ Ingin Ketahui Rahsia Kami Melakar Impian,  Merealisasikan Harapan dan Ingin Pelajari Rahsia Kejayaan Luar Biasa Kami Menjemput Rezeki sehingga Berjaya Dalam Shaklee ??? Mari sertai Saya di Empayar JVS★★
Pm saya yer bagi yang berminat mencipta kejayaan seperti kami.
■Kepakaran saya adalah dalam bidang meningkatkan nilai kehidupan, manfaat kesihatan & menambahkan pendapatan orang lain dalam menjadi Pakar Perunding Vitamin Semulajadi ■
♥ Fast Action, Fast Result ♥
Salam Sayang..
★ CEO MDES ★
Dyra & Shukor
012-9810656
Wassap@Sms@Call@Pm Inbox
FB : Dyraz Deyra
Blog : www.beautysvitamin.blogspot.com
Page : Deyraz Beauty's Vita



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1105799]
♥ Contact No : 012-9810656
♥ Emel : nurhadirashokri@gmail.com
♥ Jom LIKE Facebook page saya untuk mendapatkan info-info terkini.
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita


Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 1105799 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. Penghantaran Shaklee Penang dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami

"Sharing is Caring"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Pendaftaran Ahli 8095303996701765324

Catat Ulasan

emo-but-icon

Laman utama item

Chat

Pengikut

Join Shaklee

Popular Posts

Random Posts