Loading...

GARLIC SHAKLEE

Garlic dari Shaklee merupakan supplement yang istimewa kerana di buat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ...

Garlic dari Shaklee merupakan supplement yang istimewa kerana di buat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California diwaktu  musim panas.
Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. Allicin merupakan sebatian organosulfur yang terkandung dalam bawang putih yang mempunyai kelebihan sebagai antibakteria dan anti kulat dan mempunyai sifat penyembuh.
◆ Manfaat utama Garlic:  }  mempertingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung kerana mengandungi Spearmint.  }  antibiotik yang selamat dan semulajadi - Selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk mempertingkatkan sistem imun badan menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman, virus dan yis candida.  
} menghalang alergy - seperti hidung yang sensitif, sinus, alergi, asthma, selesema, hepatitis.  
} mempertingkatkan sistem penghadaman - seperti kembung perut, gastrik, ketidakhadaman.
◆ Garlic juga mampu menentang bakteria H. pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik.   
mengawal tekanan darah    bertindak sebagai agen detoks - dapat mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas.
Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksid yang akan menaikkan tekanan darah.garlicjuga dapat menghalang kerosakan hati akibat daripada bahan kimia.    menurunkan kolestrol - melindungi jantung dan menghalang strok serta mencegah menyakit koronari.    mencegah kanser - membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser iaitu Nitrosamine.  
Nitrosamin menstabilkan glukos
◆Manfaat lain :
1. Dapat meredakan demam + selesama
2. Merendahkan tekanan darah
3. Memiliki tindakan hipertensi + antikoagulan + anti-trombotik dan keupayaannya untuk mengurangkan aterosklerosis berkaitan dialami dalam arteri kita
4. Membantu mengawal gula dalam darah
5. Mengurangkan pengumpalan platelet + pembekuan darah = sekali gus mengurangkan strok
6. Mengelakkan + merawat jangkitan bakteria + virus + kulat
7. Merawat parasit dalaman dan luar seperti kutu + nyamuk.
8. Boleh membunuh beberapa jenis bakteria yang telah menjadi imun atau tahan antibiotik modenpengambilan bawang putih boleh mengurangkan risiko membangunkan beberapa jenis kanser, terutamanya kanser saluran gastrousus.
9. Meningkatkan tahap antioksidan keseluruhan badan + merupakan sumber selenium = ubat anti-kanser yang kuat
10. Mengalami penyakit kaki makan air? Letakkan beberapa kepingan bawang putih segar atau beberapa bawang putih yang dihancurkan dibahagian antara jari kaki anda. Balut dan biarkan untuk beberapa jam = 6 jam.
11. Menunjukkan sifat-sifat ajaib dalam merawat keracunan logam berat seperti plumbum + merkuri + kadmium + arsenik + tembaga. Jika terkena salah satu logam tersebut dalam badan maka cepat-cepat kunyah bawang putih mentah
12. Menyembuhkan bisul + kudis. Hancurkan bawang putih dan tempekkan atasnya. Biarkan hingga kering dan ulangi amalan ini hingga kudis sembuh
Bawang putih juga digunakan sebagai natural remedy untuk rawatan anak demam dan selesema..



Order dan Pertanyaan
Nurhadira Shokri
ID 1105799
whatsapp / sms 012-9810656
Email :  nurhadirashokri@gmail.com
FB: http://www.facebook.com/deyrazbeautysvita
Sila PM Admin di sini : http://facebook.com/messages/deyrazbeautysvita

"Sharing is Caring"

============================== * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Garlic 4567293273865410958

Catat Ulasan

emo-but-icon

Laman utama item

Chat

Pengikut

Join Shaklee

Popular Posts

Random Posts